Nuffnang Ads

Tuesday 13 November 2012

[Goal] - New Home Kit Harimau Malaya


Kurang dua minggu dari sekarang sebelum pasukan bola sepak negara sepakmula kempen Suzuki AFF Cup 2012 - sebagai juara bertahan, namun - Nike Malaysia hari ini secara rasmi mendedahkan jersi home pasukan baru yang akan membuat kemunculan sulung pada kejohanan itu.





Sebagai tanda sokongan untuk pasukan kebangsaan, Nike Football seperti mana pada kelab-kelab dari seluruh dunia, kit baru Harimau Malaysia ini dibuat daripada purata sebanyak 13 botol plastik dikitar semula setiap kit dan 20 peratus lebih kuat. Nike Football juga menyatakan bahawa kain dalam kit baru adalah 23 peratus lebih ringan dan mempunyai struktur yang bersatu 20 peratus lebih kuat berbanding untuk keluaran sebelumnya.






Tanah Tumpahnya Darahku sama motif pada kit Harimau Malaya sebelumnya dibuat kembali kepada jersi baru tetapi kali ini, ia tertulis didalam baju di bawah kolar dan bukannya di belakang Jalur Gemilang sebagai satu jersi sebelumnya. Selain daripada itu, jersi tuan rumah ini juga tampak klasik dengan kolar bulat berbanding sebelumnya kolar jersi V-leher.


























Jersi Malaysia baru pasukan bola sepak kebangsaan akan tiba ke kedai-kedai utama Nike di seluruh negara bermula dari 15 November dan seterusnya dan akan dijual pada harga RM 229. Oleh kerana pelancaran rasmi belum tiba, tiada pautan untuk rangkuman anda selain Facebook



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...